Week 3 from 5 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Maxime Westra - WaarBenJij.nu Week 3 from 5 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Maxime Westra - WaarBenJij.nu

Week 3 from 5

Blijf op de hoogte en volg Maxime

27 September 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Zion je was geweldig! Wat een mooi park. Tot nu toe hebben we alleen maar droogtes gezien dus het was leuk om een park met zowel rode rotsen, als water en groen te zien.

Ik wilde graag een rondje op een paard maken en gelukkig kwamen we langs de plek waar dat gebeurde en hebben we een uurtje op een paard gezeten. Omdat ik nog nooit gereden had, kreeg het liefste paard haha een opa paard, 28 jaar maar liefst.
We zijn een route gelopen naar boven voor wat watervallen (tjes), stond erg droog want er is weinig regenval laatste tijd geweest en we hebben een trail Door een rivier gedaan die vrij laag staat. Er werd wel gewaarschuwd voor flash flood omdat als het gaat regenen in 1 sec naar beneden kan komen en er zijn daardoor ooit 7 pers verdronken. Ook nog berggeiten en herten gespot.

2 avonden geleden reden we Door de bossen, waar geen hand voor ogen te zien was. Dan krijg je waarschuwingen dat er deers op de weg kunnen komen en idd.. We telden er rond de 30..spannend rijden dus. Nu rijden we over dezelfde weg terug en je raad het al.. het is nu geen levende herten tellen maar dode herten die aan de kant liggen